Stołówka Szkolna
EduSOS
Rozbudowane i funkcjonalne rozwiązanie internetowe (serwis WWW) do obsługi stołówki szkolnej. Pozwala tworzyć miesięczne grafiki zamówień uczniów, rozliczać opłaty gotówkowe, z przelewów bankowych tradycyjnych, opłaty internetowe (Paynow, Przelewy24..) a także kontrolować i rejestrować wydania na stołówce. Operator systemu (szkoła lub ajent) może udostępnić część serwisu rodzicom w celu umożliwienia im zamawiania, dokonywania opłat on-line oraz odwoływania zamówień. Do szybkiej identyfikacji uczniów na stołówce wykorzystujemy karty/breloki RFID (zbliżeniowe).
SZKIC SYSTEMU
MODUŁY PROGRAMOWE
Manager
Aplikacja Manager to główna część serwisu EduSOS. Dostęp do niego uzyskujemy poprzez przeglądarkę internetową co pozwala na obsługę systemu z dowolnego miejsca, z dostępem do sieci Web. Program służy do zarządzania systemem stołówkowym w szczególności: prowadzenia ewidencji osób korzystających z posiłków (uczniowie, personel..), tworzenia grafików miesięcznych zamówień, ewidencji opłat (gotówkowych, z przelewów tradycyjnych oraz internetowych Paynow lub Przelewy24), raportowania oraz konfiguracji. W programie zaimplementowana została lokalna elektroniczna portmonetka, która umożliwia gromadzenie zapłaconych należności za posiłki odwołane na specjalnych kontach uczniów a następnie późniejsze płatności z tychże kont. Operator stołówki może udostępnić część serwisu dla rodziców, dzięki czemu będą oni mogli samodzielnie w systemie składać zamówienia, dokonywać opłat on-line lub też okazjonalnie odwoływać zamówione posiłki.
Validator
Aplikacja Validator to część serwisu EduSOS przeznaczona do kontroli i ewidencji wydań posiłków na stołówce. Dostęp do aplikacji uzyskujemy z poziomu przeglądarki internetowej. Program wraz z komputerem oraz czytnikiem pełni funkcję sprawdzarki identyfikatorów uczniów oraz uprawnień im przysługujących – w tym przypadku praw do posiłków. Zastosowanie kart lub breloków RFID znacząco przyspiesza proces wydawania posiłków oraz uniemożliwia powtórny odbiór. Program pracuje w dwóch trybach: obsługowym (obsługa wybiera posiłek do wydania z listy zamówionych) i bezobsługowym (nie wymaga interwencji obsługi w procesie rejestracji wydania posiłku).
Panel Rodzica
Jest to część serwisu EduSOS przeznaczona dla rodziców (opiekunów) uczniów. Podobnie jak w przypadku Managera dostęp do serwisu uzyskujemy poprzez przeglądarkę internetową. Ekrany aplikacji dla rodzica (zestawienia, formularze..) są responsywne co ułatwia korzystanie z serwisu na różnych urządzeniach zarówno komputerach jak i tabletach czy smartfonach. Zakres funkcji dostępnych dla rodzica jest konfigurowany przez administratora.
W najszerszym wariancie rodzic może:
- przeglądać zamówienia archiwalne oraz bieżące swoich dzieci,
- zamawiać z odpowiednim wyprzedzeniem posiłki dla swoich dzieci,
- odwoływać posiłki na określonych przez administratora zasadach w szczególności z odpowiednim wyprzedzeniem,
- dokonywać płatności online (internetowe – o ile zamówiono moduł tych płatności),
- przeglądać wpłaty oraz niedokończone lub odrzucone płatności on-line,
- zapoznawać się z aktualnościami zamieszczonymi w serwisie przez administratora (menu, ważne komunikaty..).
ZALETY
Szczegółowa ewidencja
System zapewnia szczegółową ewidencję zamówień i opłat oraz wydań posiłków (kto, kiedy i jaki posiłek odebrał).
Szybkie wydania posiłków
Dzięki zastosowaniu identyfikacji RFID uczniów rejestracja wydań przebiega sprawnie i niezwykle szybko.
Lokalna elektroniczna portmonetka
Umożliwia gromadzenie zapłaconych należności za posiłki odwołane na kontach uczniów a następnie późniejsze płatności z tychże kont.
Funkcjonalne i przyjazne aplikacje
Łatwe w obsłudze, funkcjonalne aplikacje obsługiwane przez przeglądarkę internetową.
Zapewnione wsparcie
EduSOS to nasz produkt - zapewniamy jego wsparcie oraz w razie potrzeby wykonujemy profilowane modyfikacje.
Niski koszt zakupi i eksploatacji
Oferta jest skalowalna, cena zależy od liczby korzystających ze stołówki. Karty i czytniki są sprzedawane natomiast dostęp do aplikacji na zasadzie subskrypcji.