RBAS

WebSEK

Internetowa Ewidencja Kluczy

Internetowa wersja systemu Ewidencji Kluczy oferowana Klientom w formie subskrypcji. Wystarczy zamówić usługę wraz z kartami oraz czytnikami i można korzystać z systemu, nie ma instalacji u Klienta. Potrzebujesz przeglądarkę internetową, podpinasz czytnik do komputera i jesteś gotowy do eksploatacji.

SZKIC SYSTEMU

WebSEK - Internetowa Ewidencja Kluczy - Szkic

WEBOWA EWIDENCJA KLUCZY

WebBiSO Menu

WebSEK jest nową, internetową (serwis WWW) wersją naszej flagowej aplikacji BiSO Ewidencja Kluczy. Jest głównym (i jedynym programowym) elementem systemu. Służy ona do ewidencji i zarządzania obiegiem kluczy. Do identyfikacji pracowników i kluczy wykorzystywane są odpowiednio karty i breloki  RFID (zbliżeniowe). Aplikacja  pozwala prowadzić ewidencję kartotek struktury organizacyjnej, pracowników, kluczy i grup kluczy oraz rejestrację operacji z kluczami (wydawanie, zwrot). Aplikacja może działać jako samodzielny moduł pakietu WebBiSO lub wspólnie z aplikacją WebSEG (ewidencja gości). Główną różnicą w stosunku do produktu desktopowego BiSO Ewidencja Gości jest tu brak tzw. awaryjnych trybów wydań kluczy co w większości przypadków nie jest znaczące.

Aplikacja WebSEK jest subskrybowana. Korzystanie z niej – ogólnie systemu, nie wymaga instalacji aplikacji na komputerach Użytkowników. To co Użytkownik potrzebuje do korzystania z systemu w najprostszej wersji to zakup usługi (roczna subskrypcja) i kart/breloków oraz czytnika/ów, dostęp do internetu oraz przeglądarka internetowa. Praca z systemem jest prosta i intuicyjna, osobom z przeciętną znajomością obsługi komputera nie powinna sprawić problemu. Dodatkowo obsługę ułatwia wbudowana pomoc, w której można znaleźć wiele przydatnych informacji. Dzięki architekturze w formie serwisu WWW rozwiązanie świetnie nadaje się do zastosowania w organizacjach posiadających wiele obiektów (lokalizacji) nawet rozproszonych na dużym obszarze (ważne aby były w zasięgu sieci web).

WebSEK - Ewidencja Kluczy - Wydanie

ZALETY

Wzrost bezpieczeństwa

Elektroniczne przypisanie wydania konkretnej osobie sprzyja dbałości o kontrolę nad kluczami co wpływa na wzrost bezpieczeństwa szczególnie mienia.

Obsługa wielu recepcji

Z praktycznego punktu widzenia nie ma ograniczenia w liczbie nadzorowanych przez system recepcji z kluczami.

Szczegółowa ewidencja obiegu kluczy

Dzięki identyfikacji RFID i rejestracji komputerowej wiadomo kto i kiedy klucz pobrał oraz kto i kiedy go zwrócił.

Funkcjonalna i przyjazna aplikacja webowa

Łatwa w obsłudze i funkcjonalna aplikacja obsługiwana przez przeglądarkę internetową.

Możliwość wykorzystania kart pracowników z systemów RCP/KD

Obsługujemy różne technologie kartowe (Unique, Mifare, HID Prox..) co pozwala wykorzystać posiadane przez Klienta karty z innych systemów.

Niski koszt wdrożenia i eksploatacji

Oferta nasza jest skalowalna, cena zależy od wielkości organizacji. Po zakupie nie ma dodatkowych ukrytych kosztów, licencje aplikacji są w tym rozwiązaniu subskrybowane.

Scroll to Top