WebSEK
Internetowa Ewidencja Kluczy
Internetowa wersja systemu Ewidencji Kluczy oferowana Klientom w formie subskrypcji. Wystarczy zamówić usługę wraz z kartami oraz czytnikami i można korzystać z systemu, nie ma instalacji u Klienta. Potrzebujesz przeglądarkę internetową, podpinasz czytnik do komputera i jesteś gotowy do eksploatacji.
SZKIC SYSTEMU

WEBOWA EWIDENCJA KLUCZY

WebSEK jest nową, internetową (serwis WWW) wersją naszej flagowej aplikacji BiSO Ewidencja Kluczy. Jest głównym (i jedynym programowym) elementem systemu. Służy ona do ewidencji i zarządzania obiegiem kluczy. Do identyfikacji pracowników i kluczy wykorzystywane są odpowiednio karty i breloki RFID (zbliżeniowe). Aplikacja pozwala prowadzić ewidencję kartotek struktury organizacyjnej, pracowników, kluczy i grup kluczy oraz rejestrację operacji z kluczami (wydawanie, zwrot). Aplikacja może działać jako samodzielny moduł pakietu WebBiSO lub wspólnie z aplikacją WebSEG (ewidencja gości). Główną różnicą w stosunku do produktu desktopowego BiSO Ewidencja Gości jest tu brak tzw. awaryjnych trybów wydań kluczy co w większości przypadków nie jest znaczące.
Aplikacja WebSEK jest subskrybowana. Korzystanie z niej – ogólnie systemu, nie wymaga instalacji aplikacji na komputerach Użytkowników. To co Użytkownik potrzebuje do korzystania z systemu w najprostszej wersji to zakup usługi (roczna subskrypcja) i kart/breloków oraz czytnika/ów, dostęp do internetu oraz przeglądarka internetowa. Praca z systemem jest prosta i intuicyjna, osobom z przeciętną znajomością obsługi komputera nie powinna sprawić problemu. Dodatkowo obsługę ułatwia wbudowana pomoc, w której można znaleźć wiele przydatnych informacji. Dzięki architekturze w formie serwisu WWW rozwiązanie świetnie nadaje się do zastosowania w organizacjach posiadających wiele obiektów (lokalizacji) nawet rozproszonych na dużym obszarze (ważne aby były w zasięgu sieci web).

ZALETY
Wzrost bezpieczeństwa
Elektroniczne przypisanie wydania konkretnej osobie sprzyja dbałości o kontrolę nad kluczami co wpływa na wzrost bezpieczeństwa szczególnie mienia.
Obsługa wielu recepcji
Z praktycznego punktu widzenia nie ma ograniczenia w liczbie nadzorowanych przez system recepcji z kluczami.
Szczegółowa ewidencja obiegu kluczy
Dzięki identyfikacji RFID i rejestracji komputerowej wiadomo kto i kiedy klucz pobrał oraz kto i kiedy go zwrócił.
Funkcjonalna i przyjazna aplikacja webowa
Łatwa w obsłudze i funkcjonalna aplikacja obsługiwana przez przeglądarkę internetową.
Możliwość wykorzystania kart pracowników z systemów RCP/KD
Obsługujemy różne technologie kartowe (Unique, Mifare, HID Prox..) co pozwala wykorzystać posiadane przez Klienta karty z innych systemów.
Niski koszt wdrożenia i eksploatacji
Oferta nasza jest skalowalna, cena zależy od wielkości organizacji. Po zakupie nie ma dodatkowych ukrytych kosztów, licencje aplikacji są w tym rozwiązaniu subskrybowane.