
System obsługi stołówki dla szkół i uczelni
System GastroSOS jest nowoczesnym rozwiązaniem przeznaczonym do zarządzania sprzedażą i ewidencją wydań posiłków na stołówkach szkolnych lub uczelnianych. Oferujemy dwa jego warianty mianowicie:
- Rozwiązanie lokalne, działające w jednej szkole lub na uczelni.
- Rozwiązanie internetowe z obsługą wielu szkół lub uczelni oraz płatnościami on-line.
Elementy systemu
Aplikacje
- Aplikacja GastroSOS eValidator do ewidencji wydań posiłków na stołówce.
- Aplikacja GastroSOS Manager do sprzedaży posiłków oraz zarządzania systemem i raportowania.
Sprzęt
- Sprzęt komputerowy.
- Czytniki RFID.
- Karty identyfikacyjne RFID.
- Drukarka pokwitowań (opcja).
Aplikacja eValidator to program komputerowy przeznaczony do instalacji na komputerach w szkołach/uczelniach. Program wraz z komputerem oraz urządzeniami peryferyjnymi (czytniki, monitory, drukarki pokwitowań) pełni funkcję szeroko rozumianej sprawdzarki identyfikatorów uczniów oraz uprawnień im przysługujących – w tym przypadku praw do posiłków w stołówce.
Aplikacja GastroSOS może występować w dwóch wersjach mianowicie jako lokalny program komputerowy przeznaczony do instalacji na komputerach w szkołach/uczelniach lub jako serwis web-owy. Niezależnie wersji program służy do zarządzania kartoteką osób korzystających z posiłków, grafikami wydań i opłatami za posiłki oraz raportowaniem. Wersja serwisu www ma dodatkową funkcjonalność – umożliwia obsługę płatności internetowych on-line.
W małej szkole wszystkie powyższe aplikacje mogą być zainstalowane na jednym komputerze.
Zalety
-
- Szczegółowa ewidencja zamówień i wydań posiłków.
- Znacząco przyspiesza obsługę wydań posiłków na stołówce.
- Pozwala zminimalizować obrót gotówkowy – szczególnie wersja www z płatnościami on-line.
- Proste i funkcjonalne oprogramowanie oraz przejrzyste raportowanie.
- Atrakcyjna cena zakupu i niskie koszty eksploatacyjne (różne formy zakupu).